domingo, 11 de abril de 2010

3Recauxutats a la Salamandra

Aqui estem els recauxutats al cim de la Salamandra a Montserrat , bé tots no ja que falta en Ruben . Aquell dia devia tenir que comprar amb la xicota a l'Ikea , potser havia sortit la nit anterior o qualsevol altre cosa indispensable . D'aquestes fotos fa aproximadament un any , com podeu comprovar som escaladors no fotografs!! . També tenim un skater , es el que porta el casc Vermell , en Victor . A la foto del cim estem d'esquerra a dreta en Sergio , al centre esta en Dani o sigui jo , ajupit per que estava tan acollonit que em vaig xapar a la R!!.I a la dreta en Victor.
La Sargantana no Salamandra eh , Vic!! es una via molt maca per iniciar-se , te 140 metres i el grau maxim es IV- , es una de les vies blaves . L'unica pega que l'hi vam trobar es que el primer rapel es molt aeri , potser massa per iniciació i que per arribar a peu de via s'ha de fer un segon rapel entre bardisses força desagradable.
Va esser la meva primera via llarga assolida , en Sergio i en Victor varen tenir el detall de deixar-me obrir l'ultim llarg i arribar el primer al cim , com veieu a la foto de sota em creia que escalava el darrer llarg del Capitan , Gracies Companys!!!

1 comentario:

PGB dijo...

Enhorabona per l'estrena a Montserrat! Una bona via en un entorn màgic ;)