domingo, 16 de mayo de 2010

No era un miratge , Ullà

Per  primera vegada en molt de temps ens hem ajuntat els 4Recauxutats . Tots estavem contents de veure'ns de nou , haviem parlat que si aqui , que si allà . Finalment l'objectiu era una vella coneguda ; la muntanya gran d'Ullà . L'ultima vegada en Rubén i jo varem fer o intentar fer dos vies que ens havia obert en Vic , Gamusí (V+/6A) i la maravellosa , Records d'un amic (V+) . Això va esser cap al Setembre de l'any passat,Val més no recordar massa detalls d'aquell dia , un recauxutat no direm el nom , només que comença per R i acaba per N  va arribar despres d'una nit , diguem intensa . A la Gamusí el senyor va caure desplomat a camera lenta , avui en dia encara no sabem si va esser un saque o una mort sobtada , fruit de la desenfrenada nit anterior. Anem al que ens ocupa... 



Massa dies de pluja , dies i dies somniant amb roca , treball fosc al boulder , estic fart de gimnàs . El nostre cos necessita la seva dosi de roca . Arrivem a quarts de nou , quasi sense alè a peu de via en Sergio i jo prenem posessió de Records d'un amic (V+) . Vic i Ruben formen la cordada dels enamorats a Gamusí (V+/6A) . Començen a obrir en Sergio i en Ruben , el noi de la ressaca (Ruben) pateix una mica pero obre sense les lamentables conseqüències que va tenir l'ultima vegada en aquesta via . En Sergio sense novetats també arriba a la R ,Vic com sempre sense problemes des que ha trobat els peus!!. I jo , per variar pateixo com un gos . Per què us feu una ideïa , m'he hagut de posar 3 vegades l'arnés que si esta al reves , que si no quin desastre Dani!!! 

Desprès intercanviem , els papers eh! no sigueu malpensats . En Sergio obre Gamusí i en Ruben Records d'un amic una via de 23 metres maca de veritat si aneu a Ullà no la podeu deixar passar

Aqui podeu veure com no era broma que en Ruben i en Vic formen la cordada de l'amor .

A en Sergio i a mi ens va més el sado , res de top-ropes , res de caricies , només ball de bastons i sexe dur . He patit a les dos primeres vies i a sobre en Sergio volia provar Disseny grafic(6B)...

Jo no ho veia clar . En Sergio l'obre amb una mica d'artificial . Prova en Ruben en top i desviant-se una mica la fa , en Vic també en top , arriba a la R peró per la zona més complicada . Era la meva hora , rebo alguna suggerència de que provi amb la corda pel davant , no més tops , em vaig dir fa temps i les promeses són per acomplir-les . Començo a moure'm , primera xapa , pujo una mica la via comença a collar-me i pam!! saque!! .  En Vic esta atent i sense més novetats tiro amunt , em penjo , descanso i de cop per sota meu a Sr.Banks (6B/6B+) veig al Ruben que puja obrint via... la mare que el va parir!!. Pujo una mica més , em penjo  per descansar i per veure'l . Va segur , s'esforça  però no hi ha dubte a la seva mirada . S'atura i continuo fins a la R passant per un petit desplom . L'espero fins que arriba a la R...

El nano deia que volia provar de posar-li una xapa a en Sergio que era el que intentava obrir Sr.Banks , doncs li has posat una i una altre i així fins a la R , bandarra!!.En Sergio i en Vic també han provat amb el Sr.Banks en Top . Quin lloc més maco per escalar , des de divendres forma part del parc natural del Montgrí Illes Medes i Baix Ter , tranquil , sense aglomeracions , vistes precioses i bona roca , es pot demanar més? Si uns companys com en Sergio , en Ruben , en Vic i la Lola . Fins aviat Companys!! . Força i honor!!

2 comentarios:

PGB dijo...

Clar que si. A muntar els projects!!!

Aquest grup de 4 vies de l'esquerra són boníssimes! A veure si el proper finde que torni per la Bisbal hi anem! Que hi tinc deures!!! ;D

Anónimo dijo...

Que magnífico dia y con que buena compañia!!! Cada dia me sorprendes mas con tus publicaciones dani, eres un crack de la narrativa!