domingo, 9 de mayo de 2010

Nostàlgia

Quan em poso a escriure aquest post ja fa més de dues setmanes que no surto a fer roca,una mica per el temps una mica per les obligacions,tots ens em aturat.Bé,menys en Vic que crec ahir va estar per Solius. Per cert Felicitats,per encertar d'on era la foto de portada del bloc encara que hagi sigut amb ajuda,crec que en Ruben i en Sergio encara ho estan rumiant,oi nois?.Si haig d'esser sincer jo la vaig penjar si no,tampoc l'hagues encertat!!

Fa cosa d'un mes varem quedar 3Recauxutats (Victor,Ruben i Dani) per anar a la nostra segona casa,Solius la setmana anterior haviem estat a Ogassa.Cada dia anavem tenint millors sensacions i hi havia ganes de provar-nos al nostre terreny.El mati va començar de la millor manera possible,erem els primers d'arribar,el dia prometia bon temps.Bon temps,bons amics,bona roca que més es pot demanar?.Ens varem dirigir cap a l'esperó en Ruben i jo,ja que a l'arribar a l'hora varem sorpendre en Victor que ens coneix i va donar per descomptat que si haviem quedat a les 9 voliem dir a 2/4 de 10.A baix de la primera via (V+,crec que es diu l'avi Pitu) varem veure una cosa extranya peró com que no m'adonava de res vaig dir-li al Ruben;allà no hi ha res,es la reunió!!.El temps corretgiria el meu error,vaig començar a obrir via i quan vaig arribo a l'ultima xapa abans de la R,Collons una cinta!!.Em va envaïr una joia inmensa,la cinta té més anys que Matusalen,feta pols i masegada per mil sortides,jo em sentia feliç m'havia trobat una cinta!.Ja quasibé era un escalador,tenia una cosa que m'havia trobat a la paret!!.Aquesta cinta es de Faders i el model curiosament es diu "Petit Dru",el nostre objectiu de fa temps.Es una mena de talismà i en poc temps,ha aconseguit que si la posem la primera a alguna via,aquesta via sempre la acabem obrint,no us ho creïeu?a Sant llorenç al primer 6B,la varem posar Paraula!!!.En Ruben va obrir sense problemes i en Vic que ja havia arribat es reservaba per més endavant...
Seguiriem un parell de vies més a l'esperó,encara que el cos em demanava amb ansietat anar allà a on van els nois durs de Solius,Rocaponça.De fet les dos fotos a on surto escalant a l'ombra ja són d'alla,peró donem temps al temps...En Vic va obrir-se Toulomne meadous i tant en Ruben com jo el varem seguir. La via esta ressenyada com un 6A peró tots pensem que és un V+.Jo estava una mica flipat,vaig decidir obrir Beatle Juice (6A/B).Te alguns pasets d'equilibri pur molt delicats tipics de Solius, amb alguns dubtes la vaig obrir ,en Vic va tenir algún problema.En aquell moment encara no havia trobat els peus,els va retrobar a la tarda amb en Pere i l'Enrique,la va obrir i en Rubén també.El senyor estrenava Miura i s'enganxava com una paparra!!.Per mi,en Cris Sharma semblava un aprenent,havia obert 3 vies i l'ego ja em feia creure Superman peró la roca sempre et posa al teu lloc...
Varem anar cap a la gavina,una via de 2 llargs(6A i 6B) a la part oest de Rocaponça que nosaltres pensavem que només en tenia un de 6A.Tot flipadillo em poso de primer i ni m'escolto els savis consells d'en Vic i d'en Ruben,poso la primera cinta de rebot i... ZAS!!Saque!!.la segona i tercera fotos són d'allà,donava moltes voltes i no avançava res.Vaja noi sembla que ja no ets ni el cusi d'en Superman,eh?.Segueixo una estona més a la via,peró no em fixo en res deixant-me portar per l'ansietat.Ho pago amb alguns saques més i havent de deixar pas a en Vic.Es col.loca,puja,primera xapa,obre la mà esquerra i s'agafa a una presa que jo ni havia ensumat,la via esta resolta,pases de ballarí elegancia i classe juntes.Sembla que en Vic comença a trobar els peus!!.En Ruben amb les Miura noves puja com una exhalació cap a la R.La provo de nou,pero ja havent vist els passos i havent recuperat l'humiltat,obro la via sense novetats.Quin Cris Sharma de pacotilla estic fet!!.Massa gent a Rocaponça tornem a l'esperó...
A la part sud,per acabar el dia ens fem Ernano(6A) una preciosa via,pura de Solius on l'equilibri i els peus són básics.La prova en Vic tal i com veieu a les dues fotos de dalt.La fa amb algún saque al principi.Després en Rubén també cau alguna vegada i obre.La provo jo,ja sense resta d'ego,no caic tot i patir en algún pas d'adherencia.Al cap de res arrriben en Pere i l'Enrique,segresten en Vic i se'l enporten de nou cap a Rocaponça.En Ruben i jo ja no podem més,com podeu veure...
Un dia molt profitós,quines ganes tinc de tornar a escalar!!

3 comentarios:

Dña.Manolita dijo...

Si no fora pel fotut vertigen amb el qual convisc des de sempre, m'hagués agradat compartir el vostre hobby.

¡Salud para disfrutarlo!

PGB dijo...

Mmmmm!!! Que sexi en Ruben a l'ultima foto!!! xDD

Bous, dissabte vaig estar per la sud de Rocaponça. Enhorabona per encadenar la Tenaya, un bon 6a+!

Daniel Riera dijo...

Pgb;jajajajajaj!Si que surt guapet si!!
hem d'anar a cahorros, m'has posat la mel al llavis amb el post!!
Doña manolita; Que sorpresa verla por estos lares el dia que menos se espere me paso por "chico"